onsdag, augusti 30, 2006

Jag älskar min Creative!


Jag förstår inte hur jag kunde leva innan jag skaffade min nya mp3-spelare, en Creative Zen Vision M 30 G. Så slick och snygg och den fungerar perfekt. Varje gång jag sitter på tunnelbanan eller bussen kollar jag på Futurama, har precis börjat kolla igenom alla avsnitt av alla säsonger. Sweet! "Oh, I wish I was young again. And also a robot."
Har också precis laddat ner ett antal av årets sommarprat från SR:s sidor, lyssnade på John Ajvide Lindqvist idag. Kan knappt vänta tills filmatiseringen av Låt den rätte komma in blir färdig nästa år. Med Tomas Alfredson i registolen (han gjorde senast Fyra nyanser av brunt) och en av de senaste årens absolut bästa romaner (det är helt sinnessjukt att den är en debut!) är förhoppningarna smått grandiosa.