tisdag, april 29, 2008

Berlin

Pust, vilken vecka. I måndags var Navid, Alex och jag och kollade på Looptroop när P3 Live Sessions spelade in dem på Svensk Grammofonstudio, efteråt var det fest med killarna och Timbuktu. Så jävla bra! På tisdagen jobb och på onsdagen sista inspelningen, tal och fest på jobbet och sedan fest på Nefertiti. Det var massvis med folk som kom fram och sa att de tyckte programmet och vi var jättebra, det kändes som att universum verkligen bestämt för att ge oss bekräftelse så här på sluttampen.

Och igår hade Navid sin 25-årsfest. Så det har varit fest varannan dag. Har precis kommit upp till Stockholm, sov som en gris på tåget, och håller nu på packar min väska för Berlin. Ska ta flyget dit i kväll och möta upp 12 kompisar! Sommarlooooov!!!!

Så kommer inte att skriva något på bloggen förrän tidigast när jag är tillbaka på onsdagen. Nu är det vårpromenader i Kreuzberg, klubbkvällar och dagar, god mat och fääst. Sehr gut.

2 Comments:

Blogger Gabriel said...

"god mat"..? vilken bizarrovärldsversion av berlin är det du tänker åka till?

9:41 fm  
Blogger Herr Kverulant said...

Hoppas att du hade det kul i den sköna staden Berlin. När du är hemma igen kan jag rekommendera Lou Reeds fantastiska skiva "Berlin" och Bowies Berlin-trilogi (framför allt de två första, "Low" och "Heroes"). De funkar alltid!

Herr K.

Ps. Lou Reed kommer till Stockholm den 9 juli för att spela hela "Berlin". Det ser jag fram emot!

9:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home