onsdag, oktober 27, 2010

Popakuten om tröst för ligglösa singlar

Mitt i allt chillande i helgen glömde jag helt att blogga om min medverkan i Popakuten i Morgonpasset Helg. För er som har missat Popakuten är det alltså en expertpanel som ger populärkulturella råd åt personer som har problem. En tv-expert (Sara Ödmark), en dataspelsexpert (Susanne Möller, som jag back in the days jobbade med på TV400), en musikexpert (Anders Teglund) och så jag som filmexpert. Det är två st experter med per gång, så jag är inte med varje vecka, det varierar.

Hur som helst så hjälpte vi singlar som behöver tröst för att de åker hem ensamma efter att ha varit ute på krogen med avsikten att få hem någon att ligga med. Lyssna på programmet här. Nu på söndagen ska vi hjälpa Café Opera att dö med värdighet/göra om sig till en bättre klubb.