torsdag, mars 20, 2008

Filmkrönikan med Fredde Granberg

SJ:s internet än under all kritik. Poe riktigt! På tre timmar lyckades de inte få det att vara så stabilt att jag skulle ha kunnat lägga ut ett inlägg. Jag som hade tänkt blogga hela vägen upp till Stockholm från Götet. Nåja, i-landsproblem...

I Filmkrönikan som kom i går (och ni kan se på nätet här) var Fredde Granberg gäst och snackade om spoof-filmer. Jag recenserar musikalen Once och Ulrich Seidls Import/Export får säsongens första 5 stolar! På nätet ligger det också en webbrecension på Meet the Spartans.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hoppas vi får se detta citat på Meet the Spartan-affischerna: "en timme bajs på bio" Andrea Reuter Filmkrönikan, SVT. Det var nog en av de mer grova sammanfattningar av en skräpfilm jag stött på i svensk filmrecensionshistoria! Men det var kul, fortsätt så! (jag är inte ironisk). Om de skulle få för sig att göra en grej av att sätta sågningcitat på bioaffischen har du en riktig vinnare här!

9:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home