torsdag, mars 13, 2008

Meet the Spartans

Vi ska ha spooftema i Filmkrönikan nästa vecka (spoofar är alltså filmer som parodierar en genre eller enskilda filmer) vilket gör att jag tvingades se Meet the Spartans (som förstås parodierar "300" bl.a.). Filmen väcker en stoor mängd frågor av typen "varför" (varför görs det sådan här skit?), "varför" (varför känns filmen evighetslång trots att den bara är en timme?) och "varför" (varför har jag valt ett yrke som gör att jag måste se den skiten?).

Men den största frågan av dem alla är: varför finns Carmen Electra? Hon behöver ju hjälp, stackars brud. Sewiöst.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varför finns Carmen Electra? Ja, det är i och för sig en relevant fråga men, och nu är det den enkle mannen i mig som talar, I wouldn't kick her out of bed. (Nu är jag ju lyckligt gift men om jag hade varit ungkarl så...)

3:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home