torsdag, maj 15, 2008

Svea Linneas dop


Min älskade brorsdotter och nuförtiden även guddotter Svea Linnea döptes i lördags ute på vår sommarstuga i Pargas (Åbolands skärgård). Hon är helt objektivt (!) världens koolaste och sötaste unge. Det kompakta moln av kärlek runt min bror Jonatan, hans hustru Camilla och lilla Svea är helt otroligt, man blir alldeles salig bara av att vara i närheten av dem.

Galet hur många av mina kompisar som precis fått barn eller ska få inom det närmaste halvåret. Själv känner jag mig lika långt borta från barn och familj som jag alltid gjort. Man ska aldrig säga aldrig men jag har verkligen svårt att se mig själv ens som sambo, knappt ens som flickvän. Jag är inte så där hemskt mycket för kompromissande direkt... Men att jag är gudmor till lilla Svea är det absolut bästa i mitt liv, ingen konkurrens.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Min gud vad du är vacker på den bilden Andrea.

2:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home