tisdag, juli 22, 2008

Jag är inte döende och Karadzic är gripen. Hurra!

Har gått och dragits med förkylningssymptom hela sommaren som kommit och gått, ont i halsen och huvudet och galet utmattad oberoende av hur mycket jag sover. Lyckades äntligen släpa mig till läkaren idag (har ju varit på resande fot hela tiden och när man inte är hemma vet man inte riktigt vart man ska gå och därför skjuter man på det etc. Eller sån är i alla fall jag) och fick diagnosen bihåleinflammation. Troligen fick jag den när jag hoppade fallskärm eller av ngn polare på min fest, hur som helst så är jag sååå glad över att ha fått diagnos och medicin, har inte så hypokondriska tendenser annars (snarare är jag sån att jag ignorerar symptom i all evighet (se ovan), men hade redan börjat skrämma upp mig själv med diaboliska diagnoser som skulle ha stoppat min Berlinflytt (och t.o.m. mitt liv). Hursomhelst, skål för att jag snart är frisk och framförallt skål för att onde onde Radovan Karadzic har blivit gripen. May he burn i hell! Eller i alla fall sitta i ett vidrigt fängelse och bli "uppfostrad" av sina medfångar varje natt i resten av sitt liv.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!
Bra att de fick tag i den där skäggmurveln. Såg bilden hur han såg ut nu :)

11:56 em  
Anonymous Anonym said...

Kul att han greps det där skägget :)

11:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home