onsdag, juni 18, 2008

Sillyness


Har varit rejält förkyld sedan hoppet i söndags, så har mest legat hemma och slöat (förutom när jag var på Sex and the city-premiären i måndags). Och när man ligger hemma kollar man på film. Och eftersom jag varit sjuk har jag tagit chansen att kolla på riktig skitfilm. I dag skrev jag mina texter för Elles septembernummer och gjorde då en Håll koll på Matthew Goode, eftersom En förlorad värld (filmversionen av Brideshead revisited) går upp i september och han spelar huvudrollen där. Goode är en riktig goding som jag haft ett mycket gott öga till sedan jag såg honom i Match Point. Så jag valde naturligtvis att kolla på Chasing Liberty, en riktigt riktigt silly film om presidentens dotter som blir kär i en secret service-agent. Romkom när det är som sämst, alltså perfekt för en igentäppt hjärna som inte orkar ta in något. Kan inte direkt rekommendera den, men Goode är för härlig, det är då säkert...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha men gud vad läskigt! Jag råkade (jag lovar på allvar RÅKADE:P) se Chasing Liberty och blev helt kär i honom och att han ska vara med i Brideshead är ju bara för bra. han är underbar.

11:30 em  
Blogger kallskänkan said...

ögongodis!

8:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home