tisdag, maj 20, 2008

Diskoteken dödar musikerna

Kolla in det här. Kommentar överflödig...

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha! vilken kulturpärla! jag knycker den till min blogg med!

4:53 em  
Blogger Danny said...

jag såg din dubbelgångare på movieline idag. nu vet du det.

1:25 fm  
Blogger S:t said...

Haha, extra roligt eftersom Janne Landegrens son är min gamla gymnasiepolare.

6:44 em  
Blogger S:t said...

Haha, extra roligt eftersom gråtfärdiga Janne Landegrens son är min gamla gymnasiepolare.

6:45 em  
Blogger Trampe said...

Supertendentiöst. Reportern ser till att spä på ordentligt; klubbägaren är själv discjockey "för att spara pengar", och det betonas även särskilt att Jannes FAMILJ lider av hans förlust av jobb. Jojo, jojo...

3:34 em  
Anonymous Anonym said...

Synd att Telstars upphörde. Kjell Öhman spelade piano och orgel. Bandet bestod av idel duktiga jazzmusiker som kunde fler än 3 ackord. Dansmusiken spelades av jazzmusiker på den tiden. Sedan kom popmusiken och disco. Ökenvandringe och fördumningen började. Man till och med slutade lära sig något i skolan.

2:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home