onsdag, juni 18, 2008

Hoppet ut i vuxendomen


Oj oj oj vilken fest det blev i lördags. Nu är man äntligen 30 år! Tack till alla mina underbara 57 kompisar som var på plats och gjorde dagen, kvällen och natten oförglömlig. Och dagen efter förstås, mina kompisar hade gått ihop och köpt ett fallskärmshopp till mig (och en Nintendo Wii!!!), så på söndagen kastade jag mig ut från ett plan och föll från 4000 meter i fritt fall i 45 sekunder och sedan dalade jag neråt. Har velat göra det hela livet och var inte det minsta besviken, tvärtom. Vilket jävla pepp! Rekommenderar det till alla. Kolla in Stockholms fallskärmsklubb här.

2 Comments:

Blogger Herr Kverulant said...

Hej, Andrea!

Grattis på födelsedagen i efterskott!

För min del vore ett fallskärmshopp bland det sista jag skulle önska mig. Jag brukar till och med undvika tjocka strumpor för att undvika svindel...

Trevlig midsommar!

9:20 fm  
Blogger boel said...

Hej Andrea!

Jag råkade stöta på den här bloggposten och ser att du hoppat fallskärm på den klubb där jag själv hoppar. Kul att du gillade vår härliga sport!
Däremot ser jag att du länkat till en annan fallskärmsklubb, i Västerås. Om du vill lägga länken till oss i Stockholms fallskärmsklubb istället så hittar du oss på www.skydive.se - och välkommen tillbaka att hoppa mer :)

9:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home