torsdag, oktober 05, 2006

The Break Up

Såg precis "komedin" The Break Up. Eller relationsdramat. Ah fan, vet inte vad det är den ska föreställa. Vet bara att den fick mig rejält deprimerad och det är väl knappast meningen med en komedi. Förstår inte riktigt heller varför jag velat se den ända sedan den gick på bio, det måste nog bero på min crush på den "weirdly tall" Vince Vaughn. Något jag inte heller förstår mig på. Han ser ju trots allt ut som en jättebebis typ. Anyway, nu har jag i alla fall bestämt mig för att jag nog faktiskt inte vill ha en pojkvän trots att jag trodde att jag var öppen för förslag. Jag skulle bara inte orka med att göra slut, det får liksom vara slut på göra slutandet i mitt liv känns det som. Jag ångrar att jag såg den här filmen. Nu måste jag plöja minst 3 Futuramaavsnitt för att inte somna totalt förstörd och jag som är så trött, suck. Men man ska inte gå lägga sig osams, även om det bara är sig själv man är osams med...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Min tanke precis. Lämnade filmen med höjda förbryllade ögonbryn. Är det tänkt att man ska tycka att det eviga spelet människor emellan ska vara skojigt? Kommer att tänka på "fotscenen" i Me, You and Everyone We Know. En tragisk verklighet.

6:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home