måndag, mars 12, 2007

Trailrar (eller vad det nu heter i pluralis)

Har ju tjatat om hur fantastisk supersidan superstart.se är och för några veckor sedan kom det en ny funktion (ett nytt block), nämligen tillgång till de nyaste trailrarna från Apple. Man länkas vidare till apples sida så för dem som är inne och kollar den varje dag är det här inget nytt, men jag tycker det funkar skitbra att kolla på de fyra trailrar som kommer upp på superstart varje dag för att hänga med. Vet inte hur ofta de byts ut, har inte varit inne varje dag. Nu ska jag dock lägga det som en rutin.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag rekommenderar varmt Google Reader om du tycker om Superstart. I Google Reader kan du samla en himlans massa flöden från bloggar och tidningar. Även filmtrailers från Apple.

Det smutta med det, tycker jag, är att man kan läsa en massa inlägg från samma ställe. Jag sätter stjärnor på de som är intressanta (de hamnar i en favoritmapp) och som jag vill blogga om osv så kan man snabbt komma tillbaka till dem.

Det är mitt tips. Hörs!

11:51 fm  
Anonymous Anonym said...

Tjena, trevlig sida =)

Var hittar man trail(eserna?) på Superstart? Är det en inställningssak eller?

3:10 em  
Blogger Andrea Reuter said...

Tack för tipset, Daniel!

Och Plox, trailrarna finns som ett eget block, så det är bara att addera det blocket genom att trycka på Nya block uppe till höger (det ligger under Underhållning)

8:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home