lördag, mars 28, 2009

Earth Hour

I kväll kl 20.30 inleds Earth Hour (läs mer här), en timme när så många som möjligt ska stänga av all el i sina hem jorden över. Ett bra initiativ tycker jag. Själv kommer jag att tillbringa timmen i en bastu på Reimers med ett gäng kompisar. En eldriven bastu. Inte värst kosher, men att alla som är där har stängt av all el i sina hem samtidigt kompenserar ju i alla fall lite... Och en bastutid i en bastu med tillgång till bad i Pålsundet är inget man låter bli att använda när chansen dyker upp, tro mig. Går inte att komma på ett bättre sätt att tillbringa förkvällen på inför en lång natt på stan. Bastu, isbad och mysigt chill med vänner och lite bärs (utom för mig som har vit månad), det är gött det!

1 Comments:

Anonymous ronja said...

earth hour fick flera att släcka lamppan som annors inte gör det.
lyckat i min kompiskrets iallafall

2:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home