söndag, mars 22, 2009

Efter tio på Fyran på måndagen

Ska vara med i Malou von Sivers förmiddagsprogram Efter tio på TV4 i morgon. Alltså Sveriges svar på Oprah. Eftersom jag är semiarbetslös och de senaste veckorna haft tv för första gången på hur länge som helst har jag faktiskt kollat på programmet rätt mycket och gillar det (ja, jag är en tant). På måndagar har de någonslags filmklubb och då tar de alltid in en extern recensent. Jag vet inte vem annan som ska vara gäst, men jag ska i alla fall snacka om Clint Eastwoods nya film Gran Torino och också ge ett dvd-tips. Det borde vara ca 11.15 och framåt som jag är med. Då får ni också se min assnygga nya hood/klänning från mina vänner på WESC.

1 Comments:

Blogger Savini said...

Missade programmet där du pratade om Gran Turino. Själv tyckte jag filmen var mycket bra, och ett värdigt avslut på Clints långa karriär som skådespelare, om det nu stämmer att detta var hans sista film framför kameran.

6:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home