torsdag, mars 19, 2009

Morgonpasset i P3 på lördagen

Är med en stund i Morgonpasset i P3 nu på lördagen, nångång efter kl nio. Eftersom jag ska gå ut på fredagen och min röst kräver någon timme av te och uppvärmning innan den är radiomässig, så gjordes intervjun redan igår (men de kommer säkert att låtsas som att det är lajv...). Temat för dagen är flygplatser och flygplan och jag tipsar om mina tre favoritscener som utspelar sig där. Att Patti som intervjuade mig också är finlandssvensk i förskingringen känns rätt roligt. World domination next...

1 Comments:

Blogger Morgan said...

Jag skulle ta med 12 monkeys, som jag såg igen i veckan, för den fantastiska återkommande flygplatsscenen. Du har rimligen inte glömt att nämna Fight Club, där Tyler presenterar sig på planet, eftersom du gärna nämner Fight Club. Slutligen är jag barnsligt förtjust i Contact, med Hadden ständigt i det egna planet.

10:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home