måndag, oktober 12, 2009

Efter tio på Fyran i dag

Nu är jag riktigt sent ute med den här posten, men så kan det gå. Ska vara med i Malou von Siwers program Efter tio i dag och snacka om Julie & Julia, matlagningsfilmen med Meryl Streep och Amy Adams med den oförglömliga pressbilden. Jag är med elvatiden enligt producenten om det är någon som vill kolla lajv. Till min stora glädje fick jag ett paket med kläder från min underbara sponsor 28Street för någon vecka sedan, så jag har en ny alldeles härlig klänning att ha på mig (gå in på sajten och sök upp klänningen Polina i den nya kollektionen). I kväll ska Camilla och jag gå på premiären av Ulf Malmroos Bröllopsfotografen, så då passar det extra bra att vara sminkad och uppfixad redan innan lunch. Kul för en nuvarande kontorsråtta med lite glamour, men herrigud vad glad jag är över att det här inte är mitt liv längre.

Uppdatering: se klippet där jag är med här. Och så kan ni kolla in min klänning nedan. Monica Ahlbergs chokladkaka lagad av Julia Childs recept var förresten helt makalöst god!

1 Comments:

Anonymous Andréa said...

Haha, usch vilken bild :P

10:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home