tisdag, mars 13, 2007

Filmkrönikan ikväll med Daniel Fridell


Snacka om att vara ute i sista sekunden, men Filmkrönikan börjar nuuu på SVT2. Gäst är Daniel Fridell och vi snackar om Alpha Dog, där Justin Timberlake gör sin skådisdebut. Jag recenserar också kostymdramat Kärlekens slöja med Edvard Norton och Naomi Watts och Music and Lyrics, en romantisk komedi med Hugh Grant och Drew Barrymore. Man kan också se programmet på webben som vanligt. Där kan man också se exklusivt på webben när Daniel, Helena och jag fortsätter vårt snackande. Ikväll har jag en skolfrökenaktig look med svart dräkt från Taule Design, en gullig vit skjorta från Maggie Wonkas nya vårkollektion och svarta strumpor från Vera & William. Dessutom ett armband från Ymmeli. Allting från Galleri Sorgenfri förstås.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Andrea. Din kanske något explicita promotion av den utsökta svartvita outfiten kräver förstås en kommentar,
men tyvärr ...
jag kunde faktiskt inte slita ögonen från det power-röda läppstiftet! Geena Davis ligger faktiskt i lä. Jag jämförde för säkerhets skull med bildmaterial från "Commander in Chief". Du vann!

Lite ljumma omdömen idag. Annars älskade jag förstås din, får man nog säga, lite cyniska kommentar om Kina och Hollywoodproducenter. På pricken som vanligt. Nu väntar jag otåligt på nästa 5-stolarsfilm...

11:46 em  
Anonymous Anonym said...

"Det är en bra bakisfilm." Haha. Det skrattade jag gott åt.

12:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Bra idag. Gillar verkligen din Louise Brooks-frippa. Lätt snyggast på SVT.

12:47 fm  
Anonymous Anonym said...

Helt klart snyggaste kläderna & friyren på hela SVT!! Hela kitet. Bedårande. As usual. Och ja, läppstiftet! Vilken färg!

3:03 em  
Anonymous Anonym said...

Du var grymt snygg!
Älskade de blodröda läpparna!

1:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home