måndag, februari 18, 2008

Dayrobber


Käkade lunch i dag med Henrik "RWB-Henke" Hallberg och Stefan Thungren (musikskribent på Svenska dagbladet som för tillfället är lycklig över att han inte måste bevaka Melodifestivalen). De hade klubben Go Bang tidigare och Stefan tipsade mig om en v-log han har börjat arbeta med, Dayrobber. Check it out! Där finns ett antal program om allt från mode till reggae, men det som intresserar mig är Electronic Wonderland, programmet om elektronisk musik. Varje vecka kommer det ett nytt 4-5 minuter långt avsnitt, det senaste kan ni se nedan. Till min stora lycka var det en liten grej om en remix på en Grace Jones-låt, vilket gav mig anledning att illustrera det här inlägget med en av mina all time favourite bilder. Fy fan vad Grace Jones var kool när det begav sig! Tack Stefan för tipset.