onsdag, februari 13, 2008

My Valentine of choice: Jonathan Togo

Så här lagom till Alla hjärtans dag (ja, jag vet att det är först i morgon) tänkte jag att det kunde vara lämpligt med en bekännelse. Precis när jag äntligen kommit över min extremt pinsamma "guilty pleasure"-crush på Paul Walker (se gammalt inlägg), hittar mitt tonårshjärta (som by the way legat i träda de senaste tio åren då jag ägnat mig åt killar IRL) ett nytt objekt; Jonathan Togo. Alltså killen som spelar en av snubbarna i CSI: Miami. Sewiööst! Hans roll är sjukt tråkig och serien är ju för fan helt olidligt dålig, men ändå måste jag kolla på varje avsnitt. Kanske det är för att han ser ut som en snygg version av Jake Gyllenhaal blandat med en skitgullig kille i Göteborg som jag dejtade i höstas, men oberoende så är jag tydligen inte den enda som upptäckt honom.


Och på tal om CSI:Miami bjuder jag på två skitroliga klipp till. Först ut är David Carusos oändliga solglasögonprydda oneliners och sortier ur bild.


Och som grädden på moset Jim Carreys otroligt roliga imitation av honom. Carrey är bara bäst.