onsdag, maj 09, 2007

Väskor från Hilde

Den grymma norska väskdesignern Hilde Holmer har varit helt fantastisk och gjort två väskor åt mig, inspirerade av mig. Jag är överväldigad av glädje, vi snackar om en designer som gjort egna väskor åt båda de norska prinsessorna Märta Louise och Mette Marit. Väskorna finns bara i ett ex per väska och är döpta efter mig. Vilken ära! Det är en galaväska som heter Andrea red carpet bag:

Och en större väska som heter Andrea Goldywood:

Jag tycker de är superfina. Goldywood är så kool med bild på Louise Brooks och text från en Depeche Mode-låt, den känns verkligen jag och galaväskan är helt underbar med sina svarta eleganta fransar. Man tackar allra allra ödmjukast, Hilde!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilen DM-låt är det, lite svårt att se?

Henrik.

9:18 em  
Anonymous Anonym said...

Hilde lager de vakreste vesker! Kvaliteten er også super og de er fantastisk unike!Karina Udland, www.sorrymum.com

4:43 em  
Anonymous Anonym said...

Nu är jag säker: Du är en reinkarnation till Louise Brooks, har länge mistänkt detta men när du nu nämner hennes namn och ser ut och beter dig som du gör så......
Grattis /Ernst Thysell-Uddevalla

10:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home