torsdag, maj 14, 2009

Cannes, Cannes, Cannes

Det finns inte någon gräns för hur snabbt jag jobbat den här veckan för att få allting klart innan jag åker ner till Cannes i morgon på morgonen, men till min stora lättnad har jag faktiskt fått allt gjort. Bevisar än en gång att jag jobbar effektivast under stress. Anyway, åker alltså ner i morgon och stannar till tisdag kväll. Ska bli så himla kul! Det blir som sagt min tredje gång och den här gången har jag inte lika sjuktmycket att göra som de andra gångerna, så ska passa på att njuta ordentligt. Ska bo tillsammans med min f.d. kollega och goda vän Lisa precis bredvid festivalpalatset, lyxigt! Allt är färdigfixat för Svenska filminstitutets fest på söndagen, så jag känner mig rätt så lugn (även om det ju alltid dyker upp sista minuten-trixande). Kommer tillbaka tisdag kväll, solbränd och lycklig...

Ja, vad mer kan man säga? Bon voyage, antar jag!

1 Comments:

Blogger Nils Bergman said...

Hej Andrea! Jag vet att du och Nils Petter Sundgren har en speciell relation till varandra, och det kanske kan glädja dig att han i senaste numret av Allt om film, ännu en gång gör bort sig och visar att hans gamla hjärna inte längre hänger med. Gå in på min och mina vänners filmblogg där ja beskrivit det hela närmare: http://hotellfrukost.se/filmdruvan/2009/05/15/nils-petter-sundgren-gor-bort-sig/ . Du lär iof va upptagen nu när du är i Cannes, men försök ta dig tid, jag tror du gillar det!

8:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home