onsdag, maj 27, 2009

Söndags- och Boston Tea Party

Äntligen har femman börjat sända de avsnitt som finns kvar av säsong två av Boston Tea Party (se programmet här). Innan jul sade de att de är tillbaka efter nyår, men så kom Söndagsparty emellan, I guess. Hursomhelst kollade Oscar och jag på avsnitt 9 i går (som sändes i måndags) och det var verkligen ett briljant avsnitt (handlade om sjukdomar). Vad glad jag blev! Märkte att jag verkligen varit besviken över att Söndagsparty varit sisådär...

Och så måste jag förstås nämna att jag var med i Söndagsparty avsnitt 5 (söndagen för en och en halv vecka sedan, se programmet här). De hade i avsnittet innan uppmanat "kollegor" att skicka in MMS av sig själv framför programmet (de skulle skänka pengar för varje publicerat MMS), så jag tog en bild av mig själv och skickade in den. De visade den dock inte och jag antog att de helt enkelt inte känt igen mig. Nåja, men i följande program visade de i alla fall bilder som inte visats i programmet innan och då var min bild med (vid 14 minuter in i programmet). Filip kallade mig "den vackra finlandssvenskan". Tänk, att jag varit med i ett av deras program (nästan)! Ett stort ögonblick i mitt liv.