måndag, januari 29, 2007

superstart.se

Alla känner förhoppningsvis redan till den fantastiska hemsidan superstart.se, men jag bara måste göra reklam för den, den är så jävla överlägsen. Tack, Anders, för att du hajpat den på din blogg, hade aldrig hittat den annars.

Man kan göra absolut allt på den (hitta personer, kolla vad som går på tv just nu, köpa biljetter, se de nyaste nyheterna från Aftonbladets hemsida m.m.). Själv använder jag mest synonymordboken, tetris, Sudoku, hitta.se, imdb.com. Man kan anpassa sidan totalt enligt sina egna behov och det funkar skitenkelt med att addera funktioner och flytta runt fält m.m., i alla fall med Mac (har inte testat med PC). Ni måste kolla in den om ni inte hittat den redan, den gör faktiskt livet lite, lite bättre. Välkommen internet 2.0. I like you already!

4 Comments:

Blogger Filmchock! said...

U R welcome honeybabe!
Vid sidan av hjulet och fjärrkontrollen är ju Superstart.se världens smartaste uppfinning!
Och jo, den funkar überbra på PC också!

12:30 em  
Anonymous Anonym said...

oj nej, skall ha tent imorgon men har enbart spelat tetris sen du tipsade om superstart... Det är absolut inte mitt fel om jag inte kommer igenom tenten!!

11:51 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej Andrea
Jagh ar läst din blogg ang Superstart.se och håller givetvis med dig fullständigt. Jag har promatat den har siten till alla jag känner och genom de forum jag håller till i.

Men jag skulle behöva din hjälp, jag vill få fatt i personen som gjort sidan för att fråga honom saker ang sidan han gjort.
Detta för att iden som superstart uppfyller skulle vara ypperligt att tillhandaha på företag.
Du har möjligtvis ingen aniing om hur man kan komma i kontakt med superstart.se skaparen?

10:21 fm  
Blogger Andrea Reuter said...

Jag vet, jag frälser nya själar varje dag, vilket pepp! Snubben som gjort sidan heter Jens och har lagt ut sin mejladress på sidan, längst ner till höger (tryck bara på "kontakta mig"). Men här är den också: phict4@hotmail.com.

11:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home