tisdag, mars 04, 2008

You took too much, maan, you took to much...


Jag heter Andrea och jag är beroende av Grey´s Anatomy. Under de fyra senaste dagarna har jag kollat på över 20 avsnitt. Jag har offrat sömn för att se "bara ett avsnitt till", jag har haft med mig datorn in på toaletten medan jag klätt och sminkat mig, jag har glömt att äta, jag har skyndat hem från trevlig samvaro med vänner. Allt för att fortsätta kolla. Det är onödigt att inbilla mig att jag kommer att kunna sluta punda eftersom jag har alla avsnitt hemma, så det enda sättet är helt enkelt att se alla avsnitt så fort som möjligt. To get it over with. Är på avsnitt s03e04, så i dagsläget har jag ca 32 avsnitt kvar. Ska väl gå att fixa på någon vecka... Ser fram emot att komma tillbaka till den verkliga världen igen, en värld där man inte behöver gråta varenda jävla avsnitt.

1 Comments:

Blogger Karin said...

Så jäkla skönt att höra att jag inte är ensam. Jag har klämt hela säsong 3 och de första från 4:an i helgen och biter på naglarna för att inte trycka på playknappen igen. Jag vill inte. Jag kan inte. Jag har ett jobb att sköta.

Vad fan är det med den där jäkla serien? Den är som ett gift!

9:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home