lördag, januari 24, 2009

GBG Romrejv


Mitt set på gårdagens invigningsfest gick superbra! Det var så kul att stå där med hörlurarna runt halsen (även om de bara var rekivisita) och se hela dansgolvet röja loss. Josef Fares och Daniel Espinosa och alla mina underbara vänner tjoade och tjimmade precis som i Berlin. Najs! Det var t.o.m. en snubbe som driver balkanklubb i Gbg som frågade om jag ville komma dit och spela (se bilden nedan). Crazy. Tack till Lars som tog bilder och till Oscar som hjälpte mig med planeringen av setet!


De här låtarna spelade jag:

1. Wenn ich an die Kosten denke – Basti Grub
2. Swing pop – der dritte raum
3. Klezmer – Pizeta Feat. Reagadelica
4. Underground Limbo – Ronald Christoph
5. Trompeta – SIS

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

den bästa listan som gjorts
fint!

9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home