fredag, januari 23, 2009

Oscarnomineringarna

Oscarnomineringarna kom i går. Har bara hunnit skumma dem själv eftersom jag nu kommit ner till Göteborg och börjat förbereda Studio Draken. Men den viktigaste av alla finns med: Mickey Rourke för The Wrestler (se tidigare inlägg). Alla nomineringar hittar ni här.

I dag har jag en superrolig och lång dag, sitter och jobbar med förberedelser till Studio Draken, ska hämta ut min ackreditering och planera vilka filmer jag ska se, bli intervjuad av Radio X3M (Svenskfinlands motsvarighet till P3) och sedan ska jag möta upp min underbara kompis Patrik (som jag inte sett på ett halvår) och gå på invigningsfilmen Drottningen och jag och sedan vidare till invigningsfesten på Trädgår´n. De har ändrat min speltid till 02.30 i Akvariet, men det är egentligen en bättre tid för mitt set. Oscar och jag satte ihop det i onsdags och så har jag provspelat och dansat det flera gånger. Det är så jävla grymt! Har t.o.m. gett det ett namn: GBG Romrejv. You figure it out. I morgon lägger jag upp lite bilder och låtlistan för er som inte kommer ikväll. Pepp!