onsdag, september 15, 2010

Fincher, here I come!

Det har förstås inte undgått någon att den amerikanska remaken av Män som hatar kvinnor ska spelas in delvis här i Stockholm och att det är David Fincher som regisserar den. Jag har ju till leda tjatat om att Fight Club är min favoritfilm (vilket fortfarande stämmer, kollade på den för någon månad sedan för att se om den verkligen var så bra och ja, det var den) och jag gillar verkligen Se7en, The Game och Zodiac också (Panic Room och Benjamin Button tillhör däremot inte favoriterna). Så Fincher är givetvis en regissör som jag verkligen vill träffa. Han måste ju få kredd för all inspiration (och MVG på min magisteruppsats...) han gett mig! Så nu är jag totalt inne på att dra i alla trådar jag kan för att få tillgång till denne herre. Läste precis att en kompis kollega ska jobba med filmen, så nu har jag i alla fall ett spår att följa... Håll tummarna för mig, I´ll keep you updated!

PS. Det skulle dessutom verkligen inte sitta illa med en bild till i mitt töntiga fotoalbum "Me and the Famous People" på Facebook, ett fotoalbum som består av foton där jag står bredvid en kändis med samma pillemariska min på varje bild... Se några exempel nedan.





1 Comments:

Anonymous Emilia said...

Håller tummarna för att du får tillfälle att möta honom här i Sthlm!

3:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home