måndag, september 13, 2010

Hereafter

Eftersom jag då officiellt är tillbage (uttalat med extremt bred dansk dialekt) så hör det ju till saken att förkovra sig ordentligt i vilka nya filmer som är aktuella. Därför tänkte jag tillbringa lite tid på Apples trailersida i kväll, men var tvungen att tjuvkolla redan nu mellan jobbmejlen. Kom inte längre än till den första trailern jag klickade på innan jag ville blogga. Good sign, I guess.

Clintans nya film Hereafter med Matt Damon (Maaatt Damon!) som medium som kan tala med döda ser verkligt lovande ut. Damon har det senaste året seglat upp som en riktig favorit, inte bara genom sina roller utan faktiskt mest genom att han verkar vara en så skön kille med självdistans. Gillade Clintans Gran Torino riktigt mycket och är själv otroligt intresserad av livet efter detta, reinkarnation, medier m.m. Peppad!



PS. Ska passa på att tacka lillbrorsan Georg och svägerskan Diana för sparken i röven i går angående mitt icke-bloggande. Det är inte bara Marty som ska ha kredd...