tisdag, april 01, 2008

Inte Brangelina direkt, men ändå


Hur kan det ha undgått mig att Catherine Keener och Dermot Mulroney var gifta i nästan 20 år (de skiljde sig i höstas)? Min kollega Alex, som kan allt, visste det inte heller, vilket bevisar min teori om att ingen vet det (en teori jag ofta använder när det handlar om något inom film som jag inte råkar veta själv...). Keener figurerar aldrig i skvallerpressen (tur nog), men tycker att jag brukar ha hyfsad koll på vem som är gift med vem även när det är typer som Felicity Huffman och William H. Macy (förresten ett ypperligt par, precis samma typ på något sätt) snarare än TomCat. Innan Oscarsgalan hade jag heller ingen susning om att underbara Diane Lane är gift med Josh Brolin. Vilka andra doldispar har jag missat?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

P.T. Anderson och SNL's Maya Rudolph (kanske inte lika kända men det överraskade mig). Ed Burns och Christy Turlington likaså.
Coolast är grymma scriben David Benioff som gängat sig med galet vackra Amanda Peet.
Brolin och Lane var häftigt, kom också som en överraskning för mig i och med hans comeback.
J

9:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home