tisdag, januari 13, 2009

Hemma igen, i alla fall i cyberrymden!

Hej och välkomna tillbaka till min egna riktiga härliga blogg! Det sjukt irriterande och ofta förekommande tekniska strulet och det allmänt fula innehållet och den störande reklamen (som jag inte tjänade något på själv) blev till slut för mycket, så nu har jag flyttat tillbaka bloggen hit från sin tidigare plats på Metrobloggen. Om du vill läsa om vad jag gjort mellan 22 september 2008 och 10 januari 2009, klicka här så kommer du till min höstblogg. Det är väldigt störande att inte alla inlägg ligger på samma blogg, men tyvärr går det inte att publicera om allt här, det skulle ta dagar att fixa och jag skulle inte ha något av mitt korta hår kvar alls efter allt slitande. Så vi får fokusera på det positiva, nämligen att jag är tillbaka på mitt älskade Blogger och att jag är kvinna nog att dels erkänna att Metrobloggen inte var något bra och att jag gjorde ett misstag som flyttade bloggen dit och dels att jag nu gör något åt saken och flyttar tillbaka.

Nu är det bara gerade aus!

2 Comments:

Blogger Morgan said...

Välkommen tillbaka!

1:50 em  
Blogger Herr Kverulant said...

Jag håller med Morgan. Välkommen tillbaka!

2:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home