söndag, oktober 25, 2009

Fanatic på besök hemma hos mig

Förra helgen var modebloggen Fanatic hemma hos mig och intervjuade mig och tog bilder. Givetvis superkul att få välja ut outfits och modella lite, men det bästa av allt var att jag kvällen innan städade min lägenhet och garderob så otroligt pedantiskt att det nu råder en preussisk ordning överallt. Klänningar som hänger i färgordning, I kid you not. Kolla gärna in resultatet här. Jag gillar alla bilder, men favoriterna är nog den ni ser här med paraply (och min supernygga tröja från 28Street) och den med regnrocken från Ivana Helsinki och mina glada stövlar från Kina.

2 Comments:

Blogger Gabh said...

Titeln gjorde mig orolig för ett ögonblick :)

Säjten krävde lösord :(

9:37 em  
Anonymous Hank said...

Fan Andrea, du är riktigt het! Men du bloggar för lite.

8:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home