fredag, oktober 27, 2006

Jag listar bästa, roligaste, sexigaste...


Fick äntligen lite tid över att göra diverse listor som nu lagts upp på Filmkrönikans webbsida. Favoritskådisar, bästa filmerna i år, roligaste replikerna, sexigaste skådisarna (bland annat bildens Paul Walker... vet att det inte är creddigt att tycka det, men kom igen, Paul i badbyxor i Into the blue, how could anyone resist?) och de bästa europeiska filmerna de senaste åren är några av ämnena för de hittills 13 listorna. Listbanken ska byggas på kontinuerligt och de ska lägga upp bilder, men så här ser den ut till att börja med.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjena!

Här får du en till lista, världens 5 bästa sci-fi-rullar:

1. Aliens
2. Clockwork Orange
3. Frankenstein
4. Blade Runner
5. Terminator

Hedersomnämnanden: Solaris (lite för rysk), Akira (lite för tecknad).

5:41 em  
Blogger Kerstin said...

Paul Walker??? Nej, skärpning Andrea! ;-)

4:42 em  
Blogger Andrea Reuter said...

Jag vet, Emma! Jag är en dålig människa:-) Vem är din skämmisfavorit?

5:32 em  
Blogger Kerstin said...

Hmm, jag tycker ju att Justin Timberlake är snygg, men det skäms jag inte ens för!

12:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home