onsdag, november 15, 2006

Bloggtoppen

Registrerade min blogg på bloggtoppen.se igår och den åkte rakt in på plats 11 i kategorin Film/tv, vilket känns skitkul. Jag hade ingen aning om hur många som läser min blogg, men enligt bloggtoppen så har jag haft 176 besökare (i veckan). Nu har ju bloggtoppens räkningsgrej varit uppe på min sida i bara någon dag, så det ska bli intressant att se hur många besökare det är på en riktig vecka.

Vi kanske kunde göra en deal? Om jag lovar att lägga upp roliga inlägg varje dag (hm... lovar och lovar, försöker är nog ett bättre ordval), så lovar ni att gå in och läsa varje vecka och även tipsa era polare om att göra det. Nr 1 i min kategori är min f.d. arbetsplats tvfeber.se med över 13.000 unika besökare i veckan, så det känns ju rätt oöverkomligt, men nu ska vi väl kunna komma upp i över 500 i alla fall och därmed glida in på plats 5 istället för bloggen där redaktionen hos Peter Jihde bloggar (hur kul kan de egentligen ha det?). Är ni på?

2 Comments:

Blogger SNy. said...

Du går ju upp så högt, till femte platsen, för att du har FYRA räknare på din sajt =) Du ska bara ha en tjeje =)

3:33 em  
Blogger Andrea Reuter said...

Du är bara avundsjuk, Stefan:-) Jag följde de exakta instruktionerna för hur man skulle lägga upp räknaren på bloggen och detta är resultatet (plats 10 med 376 besökare and counting...). Wuahaahahaaaa!

3:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home