fredag, november 03, 2006

Galleri Sorgenfri och Maggie Wonka


Jag har hittat världens gulligaste galleri och klädbutik i SoFo, Galleri Sorgenfri på Bondegatan 64. En kompis kompis tipsade om att jag säkert skulle gilla deras grejer och hon hade så rätt. De har dels egna grejer, bl.a. ljuvliga set att halsdukar, mössor och vantar, och så andra märken som Vera&William och Maggie Wonka (som bl.a. klätt kronprinsessan Mette Marit i Norge). I förra Filmkrönikan hade jag på mig Maggie Wonka och strumpor från Vera&William (de är världens skönaste!) och nästa program ska jag ha på mig Maggie Wonka också. Kläderna har lite 20-talskänsla, vilket ju passar utmärkt till min soon-to-be Louise Brooks-frisyr. Inte sedan programmet började har jag fått lika mycket komplimanger för mina kläder, najs.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Andrea, jag måste bara säga det att jag tycker du är den vackraste kvinnan som figurerar i teve just nu. Det är verkligen en bedrift att göra finlandssvenska sexigt, men du har onekligen lyckats. En dag blir du programledare för Filmkrönikan önskar jag. Innerligt önskar jag det. Kram!

6:52 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Andrea,
Sjukt snygga kläder på tv igår!
Var kan man få tag på pulsvärmarna? Samma ställe? VILL ha! Mvh Ceci.

12:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home