fredag, november 03, 2006

Hey Baberiba imiterar mig

Flera kompisar har hört av sig och berättat att de precis imiterade Filmkrönikan på Hey Baberiba och att Christine Melzter var jag. Faaan vad stort! I have finally made it:-) Reprisen kommer på söndagen kl 13.05, så det bli perfekt bakis-tv för er lyllosar som befinner er på rätt/fel (välj själv) sida om pölen. Själv måste jag försöka få tag på avsnittet på TV4 Anytime eller något annat vänster, jag vill se det nu!

Uppdatering:
Nu har jag sett imitationen och den är svinkul! Dock mera p.g.a. de sjukt roliga "filmklippen" och en rätt träffande imitation av Helena. "Jag" var mest tyst och sur och sade att jag inte har någon åsikt. Hmm, inte helt överensstämmande med verkligheten tycker jag.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vissa har det redan på datorn *host host*. Rätt roligt tycker jag det var men det var roligare när de drev med förra årets crew. När Christine gjorde Sara Wennerholm på ett alldels lysnade sätt där hon gjorde en analys där hon drog paraellar mellan Star Wars och 8½.

1:06 fm  
Blogger Gabriel said...

Jag var på gaybröllopsfest igår, där den av dig utnämnda "nya Julia Roberts" bror just gift sig. Det var skoj!

4:31 fm  
Blogger SNy. said...

Det underbara var att hon imiterade dej som att hon inte sa någonting, nickade och svarade "ja vet int'".

2:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home