lördag, november 18, 2006

Jag är en tant...

Fy fan vilken tant jag har blivit. Igår satt jag på tunnelbanan (iklädd kappa och matchande stövlar/väska/skinnhandskar, bara det visar ju att jag är en tant) och när ett gäng tjejer i yngre tonåren steg på tyckte jag att de var så högljudda och störande att jag bytte vagn vid nästa station. Så jävla kärringaktigt. Och så älskar jag att lösa korsord och sudoku och klaga på dagens ungdom (som jag inte förstår mig på alls). Och så är det ju portvinet förstås...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är väl inte alls tantigt?!
Jag gör precis likadant... Sitter där med (den matchande) handväskan i ett stadigt grepp i famnen och slänger ilskna blickar.
;o)

3:43 em  
Blogger Kerstin said...

Åh, så gör jag med! Blänger ilsket på fjortisgängen som då bara fortsätter att väsnas eftersom de bara vill ha uppmärksamhet. Nej, jag är en stolt tant och byter vagn!

10:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home