torsdag, december 21, 2006

Hanteringen av odöda

Nej, jag har inte dött i New York, jag landade hemma i Sverige redan för en vecka sedan. Men en mördande kombination av jobb och jetlag har sysselsatt mig så fullt att jag inte hunnit uppdatera bloggen. Sorry... Har aldrig haft jetlag tidigare och när jag kom hem var jag duktig och höll mig vaken till midnatt och sov sedan till elva. Jetlag schmetlag, tänkte jag. Men men, sedan träffade jag en kille på en fest på lördagen som också precis kommit hem från New York och gjorde misstaget att vaka till kl sex. Hela veckan har jag lidit av detta, fy faaan. Tur att han var söt i alla fall. Anyway, nu har jag någonslags känsla för hur det skulle vara att vara zombie. Gå omkring utan att leva ordentligt, halvsovande. Men det är förstås också den skarpa kontrasten till det intensiva livet jag upplevde i New York.