tisdag, december 05, 2006

New York, New York!

Precis hemkommen från inspelningen av program nr 13 i Göteborg, dessförinnan (vilket ord) var jag i Köpenhamn och Roskilde i helgen. Och imorgon åker jag till New York. Vilket jävla pepp! Ska hälsa på kompisar och shoppa och klubba och äta och njuta och promenera och bara insupa att jag äntligen äntligen är i staden jag alltid längtat till. Ska försöka göra så mycket blogginlägg som jag hinner, så kolla in bloggen med jämna mellanrum för uppdateringar. Det enda jag vet hittills är att jag på torsdagen ska gå på en fest på Unisex saloon där John Cameron Mitchell (regissören till Shortbus) spelar skivor, träffade ju honom när han var här i Stockholm.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha det fantastiskt! Skåla med Gabbe för mig, så ses vi alla tre i Stockholm under mellandagarna.

12:31 fm  
Blogger Gabriel said...

Ta med långkallingar, det är ruggigt kallt här nu!

2:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Ha det grymt, och hälsa Mulberry-råttorna.

10:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home